2017. Szeptember 26. (kedd)
Ügyfélszolgálat hívható: MINDEN NAP 08-00-tól 18:00-ig. VASÁRNAP IS!
 
+36 30 3 263 263
Nyitva tartás: Debreceni üzletünk MINDEN NAP 8:00-18:00-ig várja kedves vásárlóit.

Általános Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat

Általános Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a www.butorolcson-webaruhaz.hu (Bútorolcsón webáruház, továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 Az alábbi értékesítési feltételek kerülnek alkalmazásra minden, a Webáruház által bármely bútornak a Vásárló számára történő értékesítése esetén, minden vitás esetben a jelen szerződés feltételei az irányadók.

A MAXI BÖRZE bútorbolt online (www.butorolcson-webaruhaz.hu, Bútorolcson webáruház) üzemeltetője az ANIKINCS Kft.
Székhely: 4090 Polgár, Deák Ferenc utca 7.
Adószám: 11707000-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-018196
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
4026 Debrecen, Perényi u. 1
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-68941/2013.
E-mail cím:  butorolcsonwebaruhaz@gmail.com
Telefonszám: 06/20-9432-003


Ügyfélszolgálat/MAXI BÖRZE Áruház adatai:
Cím: 4025 Debrecen, Nyugati u. 5-7
Telefon: 06-52-954-885 06-70-778-2710, 06-30-3-263-263
E-mail: butorolcsonwebaruhaz@gmail.com
Nyitva tartás: Hétfőtől-vasárnapig: 8:00-18:00

Tárhelyszolgáltató: Székhely:

Web Hosting Studio Kft

2626 Nagymaros, Molnár utca 36.

 Adószám: 14447437-2-13

Cégjegyzékszám: 13 09 156103

Telefonszám: +36704202481

E-mail cím: admin@whskft.hu

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása, tájékoztatás a szerződéskötés technikai feltételeire vonatkozóan az online vásárlással kapcsolatos tudnivalókról:

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a Vásárló, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az adatlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Webáruház és a Webáruház felhasználója, a Vásárló között.
Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért és kötelező  érvényűnek   tekinti   önmagára   nézve

A megrendelést követően a Vásárló azonnal (automatikus) kap egy elektronikus (e-mail) visszaigazolást. A webáruházban szereplő adatbeviteli hibákért a webaruhaz nem vállal felelősséget! A weboldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek és hibák előfordulhatnak, ezért megrendelés esetén a végleges árat a telefonos visszaigazolás tartalmazza, és amennyiben az a megrendelésben találhatótól eltér, akkor írásban (e-mail) is megerősítésre kerül.

A megrendelés megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

Vásárló a megrendelésének  rögzítésével elfogadja a Webáruház általános szerződési feltételeit, üzletszabályzatát, további adatkezelési elveit.     

A megrendelés lépései:

1 Regisztráció menete

Kattintson a főoldalon található Bejelentkezés mellett látható Regisztráció menüpontra. A regisztrációnál csupán a nevét, e-mail címét, jelszavát szükséges megadnia. A regisztrációjáról   kap egy visszaigazoló e-mailt az ügyfél-szolgálatunktól.
A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
A Webáruházban regisztráció nem szükséges sem a böngészéshez, sem a vásárláshoz.

2 A kosár használata

A kosár aktuális tartalmát megtekintheti a jobb oldali "Kosár tartalma" pontban, ahol módosíthatja is azt. A termék neve mellett "kuka" ikonnal törölhet, illetve ha szeretne változtatni a mennyiségen, akkor írja be a kívánt mennyiséget a mennyiség rublikába, majd nyomja meg a "Kosár frissítése és fizetés" gombot. Ugyanitt megtalálja, hogy hány termék található a kosárban, illetve összesen milyen értékben találhatók termékek.

3 A megrendelés összeállítása

 A termék kosárba rakása a kiválasztott termék adatlapján történik, amelyen részletes információkat is talál az adott termékről.  Az alapértelmezett beállítás 1 db.  A termék kosárba tételéhez elengedhetetlen az, hogy minden opcionális lehetőség (anyag, szín, szállítás, stb…) ki legyen töltve.

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- A"Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

- Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze a butorolcsonwebaruhaz@gmail.com  e-mail címen.

5. A megrendelés elküldése

A kosár tartalmának kívánt összeállítása után a személyes adatokra vonatkozó felületen van lehetőség a fizetési mód, illetve a személyes adatok, elérhetőségek megadására. A csillaggal jelzett mezők kitöltése kötelező!

A megrendelésre kerülő termék/termékek fizetésére több mód adott a Megrendelő részére, amelyek közül a megrendelés elküldése előtt választhat a Vásárló. A Webáruházban lehetőség van jelezni az átutalással történő fizetési szándékát. Választhatja azt az opciót is, hogy készpénzzel, vagy bankkártyával fizet valamelyik üzletünkben. Valamint a kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel is lehet fizetni a szállítónak.

Lesz továbbá egy "Egyéb megjegyzés" rovat is, melyben a számunkra közölni kívánt további információkat tudja feltüntetni.

Ezután 2 fő opció közül tud választani:

- "Vásárlás folytatása", mellyel további termékeket tud a kosárba tenni.
- "Rendelés", mellyel véglegesíti, illetve elküldi a megrendelését.

Rendelést csak abban az esetben tud küldeni a butorolcson-webaruhaz.hu részére, ha vásárlásával együtt elfogadja az ÁSZF feltételeit. A személyes adatok kitöltésekor a kisablakba történő kattintással (kis pipával jelölve) fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket.

 

 6. A megrendelés visszaigazolása

 

A Webáruház a megrendelés megérkezését elektronikus úton, a rendszer által automatikusan küldött emailben haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor a Webáruház, illetőleg a Vásárló számára is hozzáférhetővé válik.
A Webáruházban szereplő hibákért a Webáruház nem vállal felelősséget! A weboldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek és hibák előfordulhatnak, az időközbeni árváltozás jogát fenntartjuk, ezért megrendelés esetén az árak a telefonos visszaigazolás alkalmával kerülnek véglegesítésre.

A szerződési nyilatkozat megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a Vásárló megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a Webáruház a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Webáruház között. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

 A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 A megkötött szerződés

  1. elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
  2. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

Minden sikeres rendelés után a Vásárló megadott e-mail címére a Webáruház a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küld. A megrendelés a Webáruház megrendeléssel való egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail felhasználóhoz történő megérkezésekor, vagy adott esetben telefonon történt visszaigazolása után jön létre és nem a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazolásként küldött e-mail megérkezésével.

A Vásárlóval kötött szerződés megkötését követően - ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor - a Webáruház tartós adathordozón visszaigazolást ad a vásárlónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályokra tekintettel adott, szerződéskötést megelőző tájékoztatást, kivéve, ha azt a Webáruház már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a Vásárlónak megadta.

 

A szerződés iktatása

A Honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.

 

A termékek lényeges tulajdonságai

A termékek lényeges tulajdonságait a Vásárlók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
A szerződés tárgya a Webáruházban (www.butorolcson-webaruhaz.hu) található és megvásárolható valamennyi árucikk.
A bútorok adatlapja tartalmazza a főbb jellemzőket, melynek téves értelmezéséből és szerkesztési hibából, elírásból eredő kárért felelősséget nem vállalunk.
Nem jelent szerződésszegést az, ha a Webáruházban található képek a valóságostól valamennyire eltérnek - valamilyen gyártói újítás, változtatás miatt - úgy, hogy ezek nem jelentenek lényeges különbséget.
 A  bútorok  adatlapján  megjelenített  képek  eltérhetnek  a  valóságostól,  bizonyos  esetekben  illusztrációként  szerepelnek. Kárpitos bútorok esetében előfordulhat az is, hogy a színkollekcióból kiválasztott anyagminta képe a valóságostól eltér.

Vételár:

A   Webáruházban  megtalálható  árucikkek  mellett  feltüntetett  ár  az  árucikk  vételára,  amely  magyar  forintban  értendő és tartalmazza az általános forgalmi adót (27% ÁFA) és nem tartalmazza a bútor szállítási költségét.
A szállítási díj - amennyiben a vevő kéri a házhozszállítást - bútoronként van meghatározva és a bútor adatlapján, választható formában megjelenik.
A feltüntetett árak ajánlati árak, melyek visszavonásig érvényesek és csak akkor válnak véglegessé, ha azt a megrendelést követően Eladó ügyfélszolgálata telefonos egyeztetés során is visszaigazolja.
Adatfelviteli hibáért (elírásból adódó hibás árfeltüntetés) felelősséget nem vállalunk! A Webáruház oldalain feltüntetett árak csak az internetes vásárlásra vonatkoznak.

A megrendelés folyamata:

A Webáruházban nem csak olyan  bútorok  vannak  feltüntetve,   melyek  raktárkészleten  vannak,   ezért  előfordulhat,  hogy  a  vásárlás  pillanatában  valamely  bútor  beszerzés  alatt  áll.  Ez  esetben a Webáruház felveszi a Vásárlóval  a  kapcsolatot  és  egyeztet  a  továbbiakról.  A készlettel  kapcsolatban  érdeklődhet  rendelése  elküldése  előtt  telefonon  vagy  e- mailben.
A megrendelést követően automatikus kap egy elektronikus (e-mail) visszaigazolást, amely még nem számít  szerződéskötésnek, melyet az ügyfélszolgálat által kezdeményezett telefonos egyeztetésig, a megrendelés ezáltal történő véglegesítéséig nyilvántartunk.

A szerződési nyilatkozat megtétele a Webáruház javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

Megrendelését  24 órán belül minden kötelezettség nélkül visszamondhatja.
A megrendelés leadása után, amennyiben a rendelés értéke 200.000 Ft-ot meghaladja, díjbekérőt küldünk - a megrendelési szándékának megerősítésére - a vásárlás értékének 20%-áról,  amelyet 72 órán belül kell a fizetési feltételekben részletezett módok egyikén teljesíteni.
  Amennyiben az előleg kifizetése nem történik meg határidőn belül, akkor rendelését tárgytalannak tekintjük.
A nem megfelelő adatszolgáltatásból eredő károkért felelősséget nem vállalunk!

Szállítási feltételek:

Kiszállítás, személyes átvétel

A bútorok szállítási határideje 1-8 hét - jellemzően 1-4 hét között -, a bútor várható gyártási idejétől és a szállítási címtől függően. Az ügyfélszolgálat által megadott szállítási határidő tájékoztató jellegű, amely előre nem látható gyártási, vagy szállítási problémák miatt változhat, ez nem lehet indoka a szerződéstől való elállásnak, vagy ebből adódó kártérítés igénylésének.

A bútorok szállítását a vételárnak a fizetési feltételekben meghatározott módok valamelyikén történő kiegyenlítése mellett tudjuk teljesíteni..
A várható szállítási nap előtt minimum 2 nappal e-mailben értesítést küldünk a várható szállítási időpontról, melyhez a túrajárat meghatározott útvonala miatt megrendelőnek alkalmazkodnia kell.
 Amennyiben a Vevő maga szállítja el a bútorát, abban az esetben a bútorraktárba érkezésekor e-mailben értesítést küldünk

Szállítás módja:

Magyarországon minden településre vállaljuk a házhozszállítást, amennyiben a bútor vásárlásakor ezt megrendeli tőlünk.

Amennyiben előre nem látható, Eladón kívül álló okok miatt (időjárási körülmények, műszaki okok, közlekedési akadály, stb) eltér a tervezett időponttól, vagy meghiúsul a szállítás, emiatt a Vásárló nem állhat el a vásárlástól, illetve kártérítési igénnyel nem léphet fel.
A házhozszállítást minden esetben szakértő kollégák végzik a megfelelő csomagolóanyagok és rögzítő eszközök alkalmazásával, ezáltal a megrendelt bútor épségét és minőségét biztosítva.

. A Vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a bútor sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás, vagy bútor esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben rögzítjük

A házhozszállítás a szállítási cím bejáratáig (társasház esetén a lépcsőházig) történő teljesítésre vonatkozik. Amennyiben házba, garázsba, tárolóba szállítást és a bútorok összeszerelését szeretne kérni, azt e-mailben teheti meg. Erkélyen, ablakon keresztüli beszállítást nem áll módunkban teljesíteni.
Minden bútor szállítási költsége - amely a szállítás távolságától függetlenül egységes - megtalálható az adott bútor adatlapján. Több bútor vásárlása esetén a szállítási költségek természetesen összeadódnak, mivel egyenként elfoglalják az adott helyet a szállítójárművön. Amennyiben a Vásárló saját maga szeretné elszállítani bútorát telephelyeinkről (Debrecen, Nyugati u. 5-7.; Polgár, Hősök u. 28/a; Tiszaújváros, Tisza út 4.), erre is van lehetősége, azonban a megfelelő szállítóeszközről, csomagolóanyagokról, valamint a bútor szállító járműre való felpakolásáról és rögzítéséről gondoskodnia kell. Ebben az esetben a helyszínen kerül sor a megrendelésének megfelelően elkészített bútor minőségi és mennyiségi átvételére, a szállításból eredő károkért felelősséget vállalni nem tudunk.

Külföldre történő szállítás is lehetséges, de megrendelés előtt Vásárlónak fel kell vennie a kapcsolatot az Webáruházzal a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Egyeztetés nélkül leadott megrendelés esetén a Webáruház nem kötelezhető külföldi teljesítésre.

A bútorok általában összeszerelt állapotban kerülnek átadásra. Szekrények esetében a talajegyenetlenségekből adódó hézagolást és az ehhez igazodó ajtóbeállításokat kell elvégezni a végleges helyén. Kárpitos bútoroknál a lábak felcsavarozása, az egymásba csúszó elemek összerakása, karfák, háttámlák felhelyezése szükségeltetik. Ezekhez a feladatokhoz nincs szükség szakemberre, ezek házilagosan, kellő odafigyeléssel és körültekintéssel elvégezhetők. A helytelen összeszerelésből adódó hibákért felelősséget vállalni nem tudunk.

Amennyiben az áru  kézbesítése a Vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt helyen és időben történő átvételéről), akkor köteles  a Webáruház ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítás, újbóli kiszállítás stb…) megtéríteni.    
Fenntartjuk a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapjuk a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a  megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesítjük.
Amennyiben előre nem látható, a Webáruházon kívül álló okok miatt (időjárási körülmények, műszaki okok, közlekedési akadály, stb) eltér a tervezett időponttól, vagy meghiúsul a szállítás, emiatt Vásárló nem állhat el a vásárlástól, illetve kártérítési igénnyel nem léphet fel.

Lehetséges fizetési módok

- Banki átutalással (előreutalással)
- Készpénzzel, vagy bankkártyával üzleteinkben
- Készpénzzel a szállítónak az áru átvételekor

Kérjük, hogy megrendelésekor jelölje meg valamelyik fizetési módot.  

Mivel  minden  esetben  az  értékesítéskor  számlát  állítunk ki, ezért  kérjük  pontosan  adja  meg  nevét,  címét  és  adószámát.  A  nem  megfelelő  adatszolgáltatásból  eredő  károkat  megtéríteni  nem  áll  módunkban.      

Panaszkezelés:

Hivatalos panasz esetén a vállalkozást együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban!

A fogyasztó jogvita esetén békéltető testületi eljárást kezdeményezhet!

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

Teljesítés:

A Webáruház teljesítette a szerződést:
- kiszállítás esetén, amikor a megrendelésnek megfelelően elkészített bútort a szállítási címen a Vásárló részére átadta és Vásárló a bútor hibátlan állapotban történő átvételét aláírásával igazolta.
- az üzletben történő átadás esetén a Vásárló a megrendelésnek megfelelően elkészített bútort átvette és Vásárló a bútor hibátlan állapotban történő átvételét aláírásával igazolta.
 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatók

A Vásárlót hibás teljesítés esetén megilletik azok a szavatossági és jótállási jogok, melyeket számára a Ptk. 305./306.§ szabályai, a kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22) Korm. rendeletben foglaltak biztosítanak számára, amely rendelkezéseket Webáruház magára nézve kötelezőnek tart.

1. Kellékszavatosság

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben.

A Vásárló az alábbi esetben élhet a kellékszavatossági jogával:

A Vásárló a Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Vásárló jogai a kellékszavatossági igénye alapján:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Webáruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 A kellékszavatossági igény határideje:

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor fontos, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

A Vásárló a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A kellékszavatossági jogi érvényesítésének egyéb feltételei:

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha A Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

A Vásárló az alábbi esetben élhet a termékszavatossági jogával:

A termék hibája esetén Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági jogát, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárló jogai a termékszavatossági igénye alapján:

Termékszavatossági igényként Vásárló a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak:

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Vásárló termékszavatossági igényének érvényesítési határideje:

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Egyéb:

Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igénynek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

3. Jótállás

A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél, a Webáruház, a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 

 

Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén: 

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel, a Webáruházzal szemben. 

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető, amely egy év.

Fontos, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Szavatossági és jótállási igény a vásárláskor kapott eredeti számla és jótállási jegy ellenében, - vagy ha a vásárlás ténye, időpontja egyéb hitelt érdemlő módon igazolható - érvényesíthető, melyet a hiba felfedezését követően a lehető leghamarabb írásban kell jelezni Eladó felé.

  1. Személyes bejelentés
    A Vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Webáruház üzletében Maxi Börze, Debrecen, Nyugati u. 5-7, vagy telefonon is (06-30-3-263-263)

 Ekkor az Webáruház munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja, ill. telefonos bejelentés esetén megküldi.

2. Írásban történő bejelentés
A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Minimális hiba esetén, amely sem esztétikai sem funkcióbeli hiányosságot nem jelent, vagy olyat, amely valós, de Eladó megfelelő időn belül kijavít, kijavíttat, vagy pótol, a vevőnek nincs lehetősége elállni (kivéve, a teljesítéstől számított 14 napon belül) a szerződéstől.
Amennyiben nem rendeltetésszerű használatból, a kezelési és használati utasítás be nem tartásából keletkezik probléma, vagy a bútoron átalakítást hajtottak végre, illetve a természetes kopásból eredően garanciális igény nem érvényesíthető. 

Elállási jog

 Elállási jogot a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet szabályozza, melyet Webáruház magára nézve kötelezőnek tartja.  

 Amennyiben a megvásárolt áru nem nyerte el tetszését, vagy más ok miatt nem kívánja azt megtartani, úgy az  áru  kézhezvételétől (a bútor átvételének a napja) számított  14  munkanapon  belül  jeleznie  kell  azt  személyesen, telefonon, e-mailben vagy postai úton.

Az elállási jog indoklás (külön magyarázat) nélkül gyakorolható!

A Vásárló elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia.

Elállás esetén a Webáruház legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a Vásárló által kifizetett teljes összeget. A visszatérítés során a Webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Ha a Vásárló nem a legkevésbé költséges, a szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltségeket a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

A Webáruház követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó, vagy nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését!

                
Elállás esetén Vásárlónak kell  a bútort sértetlen és használattól mentes állapotban visszaküldeni Webáruház címére. Vásárló viseli  az  elállási  jog  gyakorlása  miatt  a  bútor visszaszolgáltatásával  kapcsolatban  felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát (29.& 1. bek):

olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére személyre szabottan, egyedi gyártású, az igényeinek megfelelően készítendő bútort állítottak elő,  amelyet kérésének megfelelően (anyag, szín, összetétel) készítenek el.

Nyilatkozatminta a Vásárló számára, az elállási joga gyakorlásához, amelyet a vásárló elállási szándék esetén az adatokat kitöltve visszaküldhet:

Nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)


Címzett: ANIKINCS Kft, 4090 Polgár, Deák Ferenc u. 7 Tel: 06/20-9432-003. E-mail: butorolcsonwebaruhaz@gmail.com

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Termék, vagy szolgáltatás megnevezése………………………………………………………..


Átvétel/szerződéskötés–megfelelő aláhúzandó-időpontja:………év………….……….hó ..….nap

A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén): …………………………………

Kelt: ……………………………………………..

A Nyilatkozat minta letölthető a következő linken: MINTA

A Vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a Vásárló (a Webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.

Visszavétel:

A bútor cégünkhöz történő beérkezését követően kerül sor a megvizsgálására. Mivel  a  bútor hiánytalanságát  és  sérülésmentességét  megvizsgáljuk, ezért utánvéttel visszaküldött bútort nem áll módunkban átvenni, az ebből adódóan felmerülő költség a Vevőt terheli.  Sérült termék árát csak az esetleges kijavítási összeggel csökkentett értéken, nem eredeti áru  árát pedig egyáltalán nem térítjük vissza.  Vásárlás előtt kérjen tanácsot!  

Felelősség kizárása:  

Az interneten keresztül történő vásárlás esetén feltételezhető, hogy a Vásárló ismeri az Internet lehetőségeit és  korlátait,  különös  tekintettel  a  technikai  teljesítményekre  és  az  előforduló  hibákra. A Webáruház nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki  hibáiból a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából eredő károkért. A Webáruház fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag  előzetes fizetés esetén szolgálja  ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket vagy más módon kárt okoznak a Webáruháznak.     
 

Adatvédelem:    

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

1.    Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

2.    Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze a butorolcsonwebaruhaz@gmail.com  e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.

Adatvédelmi tájékoztató

A Webáruház online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a Webáruházban kezelt személyes adatait.

Az adatkezelő címe: ANIKINCS Kft 4090 Polgár, Deák F u. 7
Az adatkezelő elérhetősége: Tel: 06/20-9432-003 E-mail: butorolcsonwebaruhaz@gmail.com

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A Vásárló a vásárlásnál és a regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók, vásárló.

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók és vásárlók által a regisztráció és a vásárlás során megadott, a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
- Az ANIKINCS Kft kereskedelmi és szállítmányozási munkatársai.

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
- személyes adatainak helyesbítését,
- személyes adatainak törlését vagy zárolását.

A Vásárló a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a Webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait.

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/ ) fordulhat.

A 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról itt olvasható: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)

Online   rendeléskor   a   birtokunkba   jutott   adatokat   bizalmasan   kezeljük,   kizárólag   az   aktuális   rendelések  teljesítéséhez és a vásárlással kapcsolatos célokra használjuk fel. Adatait harmadik félnek nem adjuk át. Kivételt  képezhet a szállításhoz minimálisan szükséges cím adatok.  
A vásárló által megadott e-mail címet kizárólag a Webáruházzal kapcsolatos hírlevelek, tájékoztatóanyagok  eljuttatására használjuk, amennyiben ehhez a vásárló egyértelmű, előzetes hozzájárulását adta.   

A Webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevélre történő feliratkozás során megadott adatokat a Webáruház bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított,továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.     

Online vásárlási rendszerünkben a vásárláshoz nem szükséges a regisztráció, ezért minden  egyes rendelésnél csak a szállításhoz, a sikeres teljesítés érdekében elengedhetetlenül  szükséges  adatait  adja  meg  pontosan  (szálázási,  szállítási  adatok,  elérhetőség) .    

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-68941/2013.  

Egyéb rendelkezések:    

A Webáruház      jogosult       jelen    szerződés        feltételeit     bármikor        egyoldalúan,          indoklás       és   külön      értesítés      nélkül  megváltoztatni,  módosítani.  Jogosult  továbbá  a  bútorok  árát  és  a  szállítási  határidőket  is  megváltoztatni,  módosítani.

A  változtatások  a   Webáruházban (www.butorolcson-webaruhaz.hu)  való  közzététel  időpontjától  hatályosak.  Adott  megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő Általános Szerződési Feltételeket és Üzletszabályzatot kell alkalmazni.     
Amennyiben a jelen szerződés és a bútorokkal kapcsolatban készült leírás, a webáruházban egyéb helyeken közölt információk tartalma között eltérés van, a jelen szerződés feltételei az irányadók.
A Webáruház fenntartja a jogot, hogy értesítés nélkül a weboldalán közölt információkat részben vagy egészben  megváltoztassa, megszüntesse.    

A vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételekben és Üzletszabályzatban foglaltakat, rendelését ennek tudatában adja le.

Jelen  általános  szerződési  feltételekben  nem  szabályozott  kérdésekben  a  polgári  törvénykönyv,  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet, és    az    elektronikus        kereskedelmi  szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011.  évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.   

Polgár,  2013.10.02.

 

Hírlevél felíratkozás